Almara Shop dekorace do bytu a bytové doplňky

BYTOVÉ A MÓDNÍ DOPLŇKY, DÁRKY A DEKORACE DO BYTU A NA ZAHRADU

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Jsou-li splněny podmínky pro uplatnění reklamace dle článku 6.6 Reklamační řád Všeobecných obchodních podmínek, postupujte podle následujícího návodu.

O reklamaci nás bez zbytečného odkladu informujte e-mailem odeslaným na adresu almara@almara-shop.cz.

Do e-mailu uveďte:
- Předmět: "Almara Shop - reklamace"
- vaše jméno a adresu
- telefonní číslo a e-mail
- číslo faktury
- datum převzetí
- datum zjištění závady
- skladová čísla reklamovaného zboží (viz položky faktury)
- popis závady a důvod reklamace
- fotografie reklamovaného zboží


Po obdržení vašeho e-mailu vás budeme informovat o řešení a způsobu vyřízení reklamace. Reklamované zboží nám neposílejte zpět, zásilka bez vyřízení reklamace nebude přijata.

Výše uvedené informace platí pro naše Všeobecné obchodní podmínky se kterými vyslovujete souhlas při odeslání objednávky.


SLEDUJTE NÁS

PROVOZOVATEL
Ing. Pavel Machek.
Slepá 67, 250 92 Šestajovice.
IČ 87559757. DIČ CZ5511221496.
www.almara-shop.cz
almara@almara-shop.cz

velkoobchodní prodej Clayre & Eef

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.