POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Jsou-li splněny podmínky pro uplatnění reklamace dle článku 6.6 Reklamační řád Všeobecných obchodních podmínek, postupujte podle následujícího návodu.
O reklamaci nás bez zbytečného odkladu informujte e-mailem odeslaným na adresu almara@almara-shop.cz. Do e-mailu uveďte: - Předmět: "Almara Shop - reklamace" - vaše jméno a adresu - telefonní číslo a e-mail - číslo faktury - datum převzetí - datum zjištění závady - skladová čísla reklamovaného zboží (viz položky faktury) - popis závady a důvod reklamace - fotografie reklamovaného zboží Po obdržení vašeho e-mailu vás budeme informovat o řešení a způsobu vyřízení reklamace. Reklamované zboží nám neposílejte zpět, zásilka bez vyřízení reklamace nebude přijata. Výše uvedené informace platí pro naše Všeobecné obchodní podmínky se kterými vyslovujete souhlas při odeslání objednávky. |
ALMARA SHOP
kontakty
ceník poštovného
vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
reklamace
všeobecné obchodní podmínky
ochrana osobních údajů
centrum předvoleb souborů cookies
PROVOZOVATEL
Ing. Pavel Machek.
Slepá 67, 250 92 Šestajovice.
IČ 87559757. DIČ CZ5511221496.
www.almara-shop.cz
almara@almara-shop.cz
velkoobchodní prodej Clayre & Eef
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.